به گزارش شهرآرانیوز، در پی انتشار ویدئویی با عنوان «استقبال از مسافران با درهای بسته در ورودی پروازهای بینالمللی فرودگاه مشهد» که نشان میداد مسافران پس از پیادهشدن از هواپیما، امکان حضور در سالن فرودگاه را ندارند، فرودگاه مشهد توضیحاتی در رابطه با این اتفاق ارائه کرد.
در این اطلاعیه آمده است: ادعای معطلی دهدقیقهای مسافران پرواز نجف–مشهد صحت ندارد و بر اساس بررسی تصاویر دوربینهای مداربسته، کل زمان توقف اتوبوس حامل مسافران تا بازشدن دربهای سالن ورودی پروازهای بینالمللی فرودگاه شهید هاشمینژاد مشهد، کمتر از سه دقیقه بوده است.
روابطعمومی فرودگاههای خراسان رضوی، علت این وقفه کوتاه را بروز اختلال موقت در سیستم اتوماتیک دربهای ورودی سالن عنوان کرد و افزود: این مشکل بلافاصله توسط مسئول مربوطه برطرف و ورود مسافران بدون تأخیر غیرمتعارف انجام شد.
در ادامه این اطلاعیه تأکید شده است که در تمام مدت یادشده، کارکنان عملیاتی و خدماتی فرودگاه در محل حضور داشتند و هیچگونه ناهماهنگی یا قصور در خدماترسانی مشاهده نشده است.
در پایان نیز روابطعمومی فرودگاههای استان خراسانرضوی از مسافران پرواز نجف–مشهد بهدلیل بروز اختلال موقت و اتلاف وقت احتمالی عذرخواهی کرده است.